Menu
Your Cart

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να παραγγείλω;

Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω της ιστοσελίδας μας και μέσω τηλεφώνου.
Τηλέφωνο εξυπηρέτησης: 2810390538
Διεύθυνση email: info@sfiggas.gr

2. Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα;

Μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μέσω email info@sfiggas.gr ή τηλεφώνου στο 2810390538.

3.Πώς να επιλέξω το σωστό μέγεθος υποδημάτων;

Δίπλα στο προϊόν θα βρείτε διαθέσιμο τον πίνακα μεγεθών με τις ακριβείς διαστάσεις για το κάθε μέγεθος. Μπορείτε να ζητήσετε πληροφορίες στο email: info@sfiggas.gr είτε στο τηλέφωνο 2810390538.

4. Πόσο χρόνο έχω για να πληρώσω την παραγγελία;

Περιμένουμε 3 ημέρες για την πληρωμή της παραγγελίας. Εάν η παραγγελία δεν εξοφληθεί εντός αυτής της περιόδου, θα λάβετε υπενθύμιση είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε με τηλεφωνική επικοινωνία. Από αυτή τη στιγμή θα έχετε στη διάθεσή σας 2 επιπλέον ημέρες για να ολοκληρώσετε την πληρωμή. Αν δεν πραγματοποιηθεί καμία πληρωμή εντός των παραπάνω ημερών συνολικά, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα.

5. Έκανα κατάθεση/πλήρωσα με κάρτα και ακόμα δεν έχω λάβει το δέμα μου, γιατί;

Η κατάθεση στον λογαριασμό ή η πληρωμή με κάρτα δεν ισοδυναμεί με την άμεση πίστωση του ποσού στον λογαριασμό μας. Το πακέτο αποστέλλεται αφού η αξία του δέματος πιστωθεί στον λογαριασμό μας.

6. Που βρίσκεται το δέμα μου;

Την κατάσταση του δέματος μπορείτε να την ελέγξετε μέσω της ιστοσελίδας της Γενικής Ταχυδρομικής courier ή της ACS courier με τον αριθμό αποστολής που λαμβάνετε στο email.

7. Όταν προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό αποστολής, βγαίνει λάθος, γιατί;

Ο αριθμός αποστολής ενεργοποιείται στο τέλος της ημέρας μετά την εκτέλεση της παραγγελίας.

8. Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω την παραγγελία ή τον τρόπο πληρωμής;

Για τροποποίηση της παραγγελίας, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα στο 2810390538.

9. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία;

Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί το συντομότερο δυνατόν μέσω της επικοινωνίας στο 2810390538 είτε μέσω email στο info@sfiggas.gr

10. Μπορώ να κλείσω ραντεβού με έναν κούριερ συγκεκριμένη ώρα για την παραλαβή του δέματος;

Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επιρροή στον χρόνο παράδοσης στον παραλήπτη. Αν επιθυμείτε να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα παράδοσης, το αίτημα χρειάζεται να δηλωθεί στο τοπικό γραφείο της Γενικής Ταχυδρομικής courier ή της ACS courier αντίστοιχα. Κατά τη στιγμή της αποστολής του προϊόντος θα λάβετε email, στον οποίο αναγράφεται ο αριθμός αποστολής δέματος, ώστε να έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την πρόοδο της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής courier ή της ACS courier.

11. Πώς και σε ποιο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή χρημάτων για την επιστροφή του προϊόντος;

Πραγματοποιούμε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού που θα μας στείλετε με email στο info@sfiggas.gr και θα αναφέρετε το Iban , την τράπεζα του λογαριασμού σας και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου. Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει την αγορά σας μέσω κάρτας, τα χρήματα θα επιστρέφονται στην κάρτα σας με refund.

12. Πότε μπορώ να κάνω επιστροφή του προϊόντος;

Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

13. Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Η διαδικασία για την επιστροφή χρημάτων είναι: Να βάλετε τα παπούτσια στην αρχική τους συσκευασία μαζί με την απόδειξη (βρίσκεται στο καπάκι της κούτας) και να τα τοποθετήσετε σε μια οποιαδήποτε τσάντα για να μην φθαρεί η κούτα. Στη συνέχεια να μας στείλετε ένα email με το IBAN, το ονοματεπώνυμο δικαιούχου και την τράπεζα στην οποία θέλετε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος, μπορείτε να τα στείλετε είτε με οποιαδήποτε εταιρεία COURIER επιθυμείτε ή να αποστείλετε το προϊόν με χρέωση δική μας (με την Γενική Ταχυδρομική courier ή της ACS courier) με κόστος 5 ευρώ που θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής.

Η διαδικασία για την αλλαγή του προϊόντος είναι: Να βάλετε τα παπούτσια στην αρχική τους συσκευασία μαζί με την απόδειξη (βρίσκεται στο καπάκι της κούτας) και να τα τοποθετήσετε σε μια οποιαδήποτε τσάντα για να μην φθαρεί η κούτα. Θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής επειδή η αξία των υποδημάτων είναι κάτω των 99 ευρώ, μπορείτε να τα στείλετε είτε με οποιαδήποτε εταιρεία COURIER επιθυμείτε ή έχετε την επιλογή να αποστείλετε το προϊόν με χρέωση δική μας (με την Γενική Ταχυδρομική courier ή ACS courier) και εμείς να σας στείλουμε το νέο προϊόν με 10 ευρώ αντικαταβολή (5 ευρώ για να έρθει και 5 ευρώ για να σας αποσταλεί το καινούριο προϊόν).

Η διεύθυνση για την επιστροφή του προϊόντος είναι:
Ηράκλειο Κρήτης
Οδός 1821 αρ.8
ΤΚ 71201
Τηλ. 2810 390538
Sfiggas.gr

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Μάθετε Περισσότερα