Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

Ελλάδα

Αν θέλετε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε και δεν το έχετε χρησιμοποιήσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail στο τηλέφωνο ή στην διεύθυνση μας, που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνήστε μαζί μας» στην ιστοσελίδα μας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Δεν θα επιβαρυνθείτε με μεταφορικά για αγορές αξίας άνω των 99 ευρώ, στην αντίθετη περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με μεταφορικά έξοδα ή έχετε την επιλογή να αποστείλετε το προϊόν με χρέωση δική μας (με την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε) και εμείς να σας στείλουμε το νέο προϊόν με 10 ευρώ αντικαταβολή (5 ευρώ για να έρθει και 5 ευρώ για να σας αποσταλεί το καινούριο προϊόν). Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τις περαιτέρω διαδικασίες και θα έχετε το δικαίωμα να διαλέξετε κάποιο διαφορετικό προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την ίδια σεζόν που έγινε η παραγγελία (χειμώνας/καλοκαίρι). Στην περίπτωση που ο πελάτης θελήσει να κάνει αλλαγή για δεύτερη φορά στο ίδιο προϊόν, τότε θα επιβαρυνθεί με μεταφορικά. Σε διαφορετική περίπτωση που ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, δεν έχει χρησιμοποιήσει το προϊόν και είναι εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που έχει αγοράσει και να ζητήσει την επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από την συντελεσθείσα πώληση) και θα επιβαρυνθεί με μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος, μπορείτε να τα στείλετε είτε με οποιαδήποτε εταιρεία COURIER επιθυμείτε ή να αποστείλετε το προϊόν με χρέωση δική μας (με την Γενική Ταχυδρομική) με κόστος 5 ευρώ που θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής.

Σε κάθε περίπτωση (επιστροφής - αλλαγής) το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη – τιμολόγιο).

Κύπρος

Αν θέλετε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε και δεν το έχετε χρησιμοποιήσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail στο τηλέφωνο ή στην διεύθυνση μας, που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνήστε μαζί μας» στην ιστοσελίδα μας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Θα επιβαρυνθείτε με μεταφορικά έξοδα ή έχετε την επιλογή να αποστείλετε το προϊόν με χρέωση δική μας (με την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε) και εμείς να σας στείλουμε το νέο προϊόν με 33 ευρώ αντικαταβολή (22 ευρώ για να έρθει και 11 ευρώ για να σας αποσταλεί το καινούριο προϊόν). Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τις περαιτέρω διαδικασίες και θα έχετε το δικαίωμα να διαλέξετε κάποιο διαφορετικό προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την ίδια σεζόν που έγινε η παραγγελία (χειμώνας/καλοκαίρι). Σε διαφορετική περίπτωση που ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, δεν έχει χρησιμοποιήσει το προϊόν και είναι εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που έχει αγοράσει και να ζητήσει την επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από την συντελεσθείσα πώληση) και θα επιβαρυνθεί με μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος, μπορείτε να τα στείλετε είτε με οποιαδήποτε εταιρεία COURIER επιθυμείτε ή να αποστείλετε το προϊόν με χρέωση δική μας (με την Γενική Ταχυδρομική) με κόστος 22 ευρώ που θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής.

Σε κάθε περίπτωση (επιστροφής - αλλαγής) το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη – τιμολόγιο).

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Μάθετε Περισσότερα